Wszelkie sprawy związane z nieruchomościami załatwimy teraz w budynku głównym starostwa, czyli przy ulicy Narutowicza 38.
Wydział dotychczas miał siedzibę przy ul. Nowej. Urzędnicy zajęli miejsce po po Wydziale Transportu i Komunikacji, który pod koniec lipca został przeniesiony na ul. Ostrogskich.
Dyrektor Wydziału Gospodarowania Nieruchomościami Waldemar Różycki, w rozmowie z RDN Małopolska podkreśla, że przeprowadzka była sporym wyzwaniem, ale nowe miejsce jest udogodnieniem dla pracowników i osób, które będą przychodziły załatwić swoje sprawy.
– Było to duża operacja logistyczna. Jest to wielkie udogodnienie, możemy sprawy załatwiać szybciej. Jesteśmy bardzo zadowoleni z nowego miejsca. Myślę, że jest to o wiele lepsza lokalizacja i mamy tutaj więcej miejsca. Wiele spraw, które tutaj załatwiamy wiąże się, ze sprawami, które wykonują inne wydziały w tym samym budynku. Dzięki temu nie musimy odsyłać petentów do innego urzędu, tylko załatwiamy wszystko na miejscu.
Jednak referat ds. scaleń i wymiany gruntów, który przynależy do wydziału, pozostał przy ulicy Nowej 3. Powodem jest to, że w tym samym budynku znajduje się Wydział Geodezji, z którym ściśle współpracuje korzystając z jego dokumentacji.
Przeniesiony wydział zajmuje się głównie gospodarowaniem nieruchomościami Skarbu Państwa i powiatu, ochroną gruntów rolnych i leśnych czy sprawami związanymi ze zwrotami nieruchomości, wywłaszczeniami lub wydawaniem zezwoleń na zajęcie nieruchomości.
W miejscu wydziału komunikacji będzie wydział nieruchomości. Ciąg dalszy przeprowadzek w starostwie
Po prawo jazdy teraz na Ostrogskich. W pierwszym dniu nie obyło się bez kłopotów




![Jest asfalt, ale remont jeszcze nie skończony. Co dzieje się na trasie Czyrna-Banica? [WIDEO] 5 czyrna banica](https://rdn.pl/wp-content/uploads/2025/11/czyrna_banica-350x250.jpg)







![To wpłynie na pacjentów w regionie. Sądeckie Pogotowie Ratunkowe czekają zmiany [WIDEO] 13 Bodziony](https://rdn.pl/wp-content/uploads/2025/10/Bodziony-120x86.jpg)

