Teraz łatwiej zarejestrować się do Zespołu Przychodni Specjalistycznych w Tarnowie. Od 1 lutego w przychodni przy M. Skłodowskiej-Curie działają dodatkowe stanowiska do rejestracji telefonicznej.
Prezes ZPS Piotr Augustyński, podkreśla, że celem jest zwiększenie dostępności do usług medycznych oraz oszczędzenie czasu pacjentów i zwiększenie ich poczucia bezpieczeństwa w czasie pandemii.
– Telefoniczna rejestracja jest z pewnością wygodniejsza dla pacjenta niż standardowa – pod warunkiem, że jest on w stanie dodzwonić się do placówki medycznej. Dlatego postanowiliśmy wzmocnić dopołudniową obsadę rejestracji kiedy to najwięcej osób próbuje zapisać się do lekarza. Już pierwszy dzień funkcjonowania nowego systemu pokazał, że takie rozwiązanie dobrze się sprawdza. Czas oczekiwania w 'godzinach szczytu” skrócił się z kilkunastu minut do zaledwie kilku.
Prezes największej tarnowskiej przychodni zapowiada, że jeśli będzie taka potrzeba i linie wciąż będą obciążone, to przychodnia zwiększy obsadę rejestracji telefonicznej o dodatkowe osoby.
Zespół Przychodni Specjalistycznych obsługuje ponad 40 poradni. Każdego dnia, do lekarzy specjalistów, zapisują się setki pacjentów.
Dodatkowe stanowiska do rejestracji telefonicznej powstały na parterze tuż obok rejestracji ogólnej. Pomieszczenia zostały wyposażone w odpowiedni sprzęt, który ma ułatwić pracę rejestratorek.
Numery telefonów do rejestracji w poradniach specjalistycznych to: 14 6310 240 oraz 14 6310 284.
W związku z reorganizacją pracy Rejestracji Ogólnej Zespołu Przychodni Specjalistycznych od 1 lutego zmieniły się godziny zapisów do lekarzy.
Rejestracja Ogólna czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:30 do 17:00. Rejestracja do poradni Podstawowej Opieki Zdrowotnej czynna jest do godz. 18:00.
Pacjenci zarejestrowani na wizyty lekarskie po godzinie 17:00, chcący zapisać się na wizytę kolejną mogą skorzystać z rejestracji osobistej, telefonicznej czy za pośrednictwem strony internetowej w kolejnych dniach pracy rejestracji, bądź w przypadku otrzymania zgody lekarza na następny termin na karteczce – wrzucić ją do skrzynki znajdującej się przy wyjściu głównym budynku. Pracownicy Rejestracji oddzwonią i potwierdzą termin wizyty w ciągu najbliższych 3 dni roboczych.