Mielec. Chcesz załatwić sprawę w urzędzie? Wcześniej zadzwoń!

IMG 0853 Easy Resize.com

Urząd miejski w Mielcu zmienia zasady funkcjonowania. W związku z pogarszającą się sytuacją epidemiologiczną w mieście, postanowił ograniczyć bezpośrednią obsługę mieszkańców.

Sekretarz miasta Monika Szczodry, zapowiada, że od teraz mieszkańcy będą przyjmowani w urzędzie wyłącznie po uprzednim telefonicznym umówieniu spotkania.

– Wszystkie sprawy, które do tej pory załatwiało się bezpośrednio, będzie można rozwiązać przez telefon lub umówić się na wizytę w urzędzie. W związku z tym, zapraszamy wszystkich mieszkańców miasta i interesantów, którzy chcieliby coś załatwić w urzędzie do kontaktu telefonicznego. Informację tę podaliśmy do wiadomości publicznej, ponadto numery telefonów do urzędników wywiesiliśmy na drzwiach wejściowych.

Urzędnicy zachęcają także do kontaktu drogą elektroniczną.

– Działa skrzynka ePUAP, a dodatkowo można kontaktować się poprzez email z sekretariatem, a także z konkretnym urzędnikiem, czy działem, do którego mieszkańcy chcą się zgłosić. Wszystkie adresy są podane albo na stronie internetowej albo przy wejściu do urzędu – przedstawia Monika Szczodry.

W razie konieczności, mieszkańcy mogą także skorzystać z biura podawczego. Skrzynki na korespondencję są wystawione przy budynkach administracyjnych urzędu.

Exit mobile version