Od poniedziałku, 25 stycznia osoby zainteresowane załatwieniem sprawy w Wydziale Komunikacji będą rezerwować termin wizyty nie telefonicznie, a poprzez Internet.
To usprawni działanie urzędu.
Przed starostwem powiatowym przy ul. Narutowicza 38 nadal będzie wystawiona specjalna skrzynka podawcza, w której można w zaklejonej kopercie złożyć pismo i dokumenty.
Natomiast w pozostałych wydziałach petenci będą obsługiwani bezpośrednio, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
Wszystkie informacje dotyczące zmian w funkcjonowaniu starostwa powiatowego w Tarnowie będą wkrótce dostępne na stronie internetowej placówki.



![To nie będą łatwe dni dla kierowców w Limanowej i w Mordarce [OBJAZDY] 4 fot. PKP PLK](https://rdn.pl/wp-content/uploads/2025/12/mordarka_pkp_plk-350x250.jpg)




![Wypadek w Woli Rzędzińskiej. Starszy mężczyzna był reanimowany [AKTUALIZACJA] 9 zdj. ilustracyjne, archiwum RDN](https://rdn.pl/wp-content/uploads/2025/12/policja-zdjecie-scaled-1-350x250.jpg)





