Małopolska Organizacja Turystyczna rozpoczyna pracę nad cyklem filmów „lokalni polecają”, który tym razem skutecznie będzie promował perłę polskich uzdrowisk.
Wykorzysta go Krynicka Organizacja Turystyczna do prezentacji walorów miejscowości podczas prezentacji lokalnej oferty turystycznej.
– To jedno z działań mających na celu podnoszenie się uzdrowiska z pandemicznej zapaści – mówi szef KOT Daniel Lisak. – Wszystko można ładnie połączyć w zasadzie w kilkuminutowy film, który jest taką reklamówką. Ja już wysłałem go do członków Krynickiej Organizacji Turystycznej, aby oni przy rezerwacjach posyłali to do swoich potencjalnych gości, aby oni przed przyjazdem do Krynicy mogli już się zaznajomić z naszymi dobrami.
Na filmie będzie można zobaczyć między innymi wieżę widokową w Słotwinach, krynicki deptak, miejscową restaurację z klimatem, oraz posłuchać o wybitnych właściwościach krynickich wód leczniczych.