Województwo Małopolskie nie będzie sponsorem tytularnym Unii Tarnów, ale pomaga żużlowcom wykupując usługi reklamujące wizerunek Małopolski. Logo ma być obecne m.in. na stadionie, na strojach żużlowców i podczas konferencji prasowych. Mówił o tym w audycji Słowo za Słowo wicemarszałek województwa Józef Gawron, do którego o pomoc w starcie w tym sezonie zwrócił się prezes Unii Tarnów.
– Ja przede wszystkim podzielam radość kibiców i środowiska żużlowego, że udało się zgłosić zespół do Krajowej Ligi Żużlowej i że rozpoczęły się te rozgrywki, bo najgorszym scenariuszem byłby upadek klubu żużlowego z takimi tradycjami jak Unia Tarnów. To było zagrożenie. Prezes przygotował i przedłożył, za moim pośrednictwem, do zarządu propozycję nawiązania umowy marketingowo – promocyjnej, czyli żebyśmy zakupili pewien pakiet reklamowy i ta oferta – obiektywnie muszę powiedzieć, że dobra – została przedłożona marszałkowi Kozłowskiemu. Wyciągnęliśmy pomocną dłoń. Przeważyła w rozmowie z marszałkiem i z członkami zarządem tradycja tego klubu.
Ile klub otrzyma pieniędzy w ramach tej współpracy? Wstępnie jest mowa o kwocie pół miliona złotych.
– Taka kwota rzeczywiście padła ze strony klubu, jakby minimum pewnych usług reklamowych, które jednocześnie by dopinały budżet na start, ale właściwa kwota jest przedmiotem negocjacji i one się toczą. Potrzebujemy kilku, kilkunastu dni.
Okazją do zdobycia pierwszych punktów w nowym sezonie Krajowej Ligi Żużlowej Jaskółki będą miały w niedzielę, 21 kwietnia. Wówczas zawodnicy Unii Tarnów zmierzą się na własnym terenie z Polonią Piła.