Zmiana godziny pracy – jak informują nasi słuchacze – wywołała dezorientację w ostatni poniedziałkowy poranek.
Petenci przyszli na godz. 7.00 załatwić sprawę, a Biuro Obsługi Klienta zaczęło przyjmować ich dwie godziny później.
Jak tłumaczy prezes Tarnowskich Wodociągów, Tadeusz Rzepecki, godziny zostały zmienione, bo takie były uwagi ze strony klientów.
– To były oczywiście uwagi od naszych odbiorców, żeby w jednym dniu przynajmniej umożliwić dostęp do Wodociągów w godzinach popołudniowych. Dlatego w poniedziałek rozpoczynamy pracę od godziny 9.00. Ten czas pracy jest nadal ośmiogodzinny, ale przesunięty o 2 godziny. Jak na razie bardzo niewielu klientów przychodzi w tych godzinach popołudniowych, ale ponieważ takie było zapotrzebowanie, to wyszliśmy naprzeciw – dodaje.
W pozostałe dni – od wtorku do piątku – sprawy w Biurze Obsługi Klienta w Tarnowskich Wodociągach można załatwić bez zmian, czyli od 7.00 do 15.00.