Zmiana godziny pracy – jak informują nasi słuchacze – wywołała dezorientację w ostatni poniedziałkowy poranek.
Petenci przyszli na godz. 7.00 załatwić sprawę, a Biuro Obsługi Klienta zaczęło przyjmować ich dwie godziny później.
Jak tłumaczy prezes Tarnowskich Wodociągów, Tadeusz Rzepecki, godziny zostały zmienione, bo takie były uwagi ze strony klientów.
– To były oczywiście uwagi od naszych odbiorców, żeby w jednym dniu przynajmniej umożliwić dostęp do Wodociągów w godzinach popołudniowych. Dlatego w poniedziałek rozpoczynamy pracę od godziny 9.00. Ten czas pracy jest nadal ośmiogodzinny, ale przesunięty o 2 godziny. Jak na razie bardzo niewielu klientów przychodzi w tych godzinach popołudniowych, ale ponieważ takie było zapotrzebowanie, to wyszliśmy naprzeciw – dodaje.
W pozostałe dni – od wtorku do piątku – sprawy w Biurze Obsługi Klienta w Tarnowskich Wodociągach można załatwić bez zmian, czyli od 7.00 do 15.00.

![Sportowcy z Wojnarowej doczekają się nowego stadionu. Ruszyła budowa [ZDJĘCIA] 2 wojnarowa boisko budowa](https://rdn.pl/wp-content/uploads/2025/11/wojnarowa_boisko_budowa-350x250.jpg)


![Chełmiec będzie miastem? Obietnice gminy, ale też wątpliwości mieszkańców [ZDJĘCIA] 5 chelmiec miastem](https://rdn.pl/wp-content/uploads/2025/11/chelmiec_miastem-350x250.jpg)









