Zdalne nauczanie źle wpływa na psychikę dzieci i młodzieży

child 1073638 1920 2

Pychologowie nie pozostawiają złudzeń i alarmują, że zdalna nauka ma zły wpływ na psychikę uczniów.

– Powrót do szkoły będzie trudnym czasem zarówno dla uczniów jak nauczycieli dlatego mieleckie szkoły zainwestują w szerszą opiekę psychologiczną – mówi szef mieleckiej oświaty Mirosław Kapinos.

– Pojawiła się taka wzmocniona rola pedagogów i psychologów, aby tym uczniom, którzy wrócą do szkoły po takiej długiej nieobecności jakoś pomóc w odnalezieniu się znowu w szkolnych ławkach. Taką pomoc wzmocnioną dla całych klas w ramach projektu programów szkolnych od września będziemy w naszych szkołach mieleckiej proponować.

Mielecki magistrat na tę rozszerzoną pomoc psychologiczną chce pozyskać pieniądze w ramach Funduszy Norweskich.

Pedagodzy i psychologowie uczestniczą również w szkoleniach online organizowanych m.in. przez Ministerstwo Edukacji i Nauki.

Exit mobile version