JORDI

maroon e1623474428552

W sklepach i serwisach cyfrowych pojawił się nowy album Maroon 5 „Jordi”. Wydawnictwo promuje singiel „Lost”.

Maroon 5 to jedna z najważniejszych popowych grup XXI wieku. Zespół zdobył serca słuchaczy i krytyków za sprawą niezwykle chwytliwej mieszanki rocka i r&b z albumu „Songs About Jane”. Grupa ma na koncie trzy nagrody Grammy, ponad 75 mln sprzedanych egzemplarzy albumów, 400 mln sprzedanych singli, platynowe i złote odznaczenia w ponad 35 krajach i 32 utwory notowane w Billboard Hot 100.
Poprzednik albumu „Jordi”, „Red Pill Blues”, ukazał się w 2017. Główny singiel z wydawnictwa, „Girls Like You”, trafił na szczyt zestawień Top 40 i Adult Pop, jak również Hot 100 w USA – na tej ostatniej liście spędził 7 tygodni z rzędu na najwyższej pozycji. Singiel zgromadził ponad 1,2 miliarda streamów w Spotify i 3 miliardy wyświetleń na YouTube/VEVO. Klip był najchętniej oglądanym teledyskiem na VEVO w 2018 roku. Z kolei hit „Memories” zgromadził ponad miliard streamów w Spotify i ponad 700 mln wyświetleń na YouTubie.
Maroon 5 może cieszyć się milionami słuchaczy na całym świecie – w samym Spotify średnia liczba miesięcznych słuchaczy wynosi ponad 52 mln. Zespół zagrał setki koncertów w ponad 30 krajach, sprzedając na swoje występy ponad 6,75 mln biletów.
„Jordi” zostało wyprodukowane przez J Kash, a na krążek, poza nowym singlem „Lost”, trafił m.in. „Beautiful Mistakes” nagrany w duecie z Megan Thee Stallion. Na wersję deluxe albumu trafił też duet Adama Levine’a z Jasonem Derulo „Lifestyle”.
źródło: media.universalmusic.pl
Exit mobile version