Kolebka Geniuszu, to tytul nowej kampanii wizerunkowej miasta, która realizowana bedzie bedzie równolegle do lipcowego spotkania mlodych z papiezem Franciszkiem. Jej celem jest pokazanie stolicy Malopolski jako inspirujacego miejsca o bogatej ofercie kulturalnej, edukacyjnej i turystycznej. Miasto juz nabiera barw Swiatowych Dni Mlodziezy. Mowa o koncepcjach graficznych zamieszczonych m.in. w srodkach komunikacji miejskiej, czy na budynkach.
Bohaterami Cradle of Genius beda wybitne postaci – miedzy innymi Jan Pawel II, Mikolaj Kopernik i Andrzej Wajda. A takze glówna postac tegorocznej edycji Swiatowych Dni Mlodziezy – papiez Franciszek. – Koncepcje graficzne laczymy z elementami dekoracji miasta, iluminujemy obiekty architektoniczne i srodki komunikacji miejskiej w kolorach SDM – mówi Przemyslaw Walaszczyk, kierownik Referatu Kampanii i Koordynacji Dzialan Promocyjnych Miasta.
Kraków przygotowal takze kilka tysiecy naklejek z kodami QR do pobrania miejskiej aplikacji mobilnej Kraków. Pierwsze elementy kampanii juz pojawily sie w przestrzeni miasta, a jej glówna czesc bedzie realizowana od polowy lipca, by zintensyfikowac przekaz w czasie Swiatowych Dni Mlodziezy.
Posluchaj Przemyslawa Walaszczyka: