Pilkarze Sandecji jednak nie zagrali w rózowych koszulkach. Podczas akcji „Walczymy do ostatniej kropli krwi” udalo sie zebrac 60 litrów krwi. Pomyslodawcy chca, by za ciosem poszly inne I-ligowe kluby.
Pierwotnie zakladano, ze kibice musza oddac 100 litrów, inaczej sadecka druzyna faktycznie wystapi w niestandardowych barwach. Okazalo sie, ze to byl specyficzny sposób na mobilizacje kibiców. – Zrobilismy to specjalnie i celowo, jako delikatna prowokacje – tlumaczy Konrad Kolodziejczyk – dyrektor do spraw marketingu firmy Szubryt, patronujacej akcji.
Podczas meczu Sandecji z GKS-em Tychy nie tylko ogloszono jakie efekty przyniosla zbiórka. Spiker zachecal kibiców ze Slaska, by to oni oddawali teraz krew. Bylo to jedno z zalozen akcji „Walczymy do ostatniej kropli krwi”.
Posluchaj Konrada Kolodziejczyka:
![Znów wypadek na drodze krajowej 75. Duże utrudnienia w ruchu [ZDJĘCIA] 1 fot. capuccino.eu](https://rdn.pl/wp-content/uploads/2025/11/wypadek_wytrzyszczka_capuccino_eu-350x250.jpg)






![Zanim referendum, chcą zrobić sondaż w sprawie odwołania prezydenta Nowego Sącza [WIDEO] 8 referendum](https://rdn.pl/wp-content/uploads/2025/11/referendum-350x250.jpg)
![Znów wypadek na drodze krajowej 75. Duże utrudnienia w ruchu [ZDJĘCIA] 9 fot. capuccino.eu](https://rdn.pl/wp-content/uploads/2025/11/wypadek_wytrzyszczka_capuccino_eu-120x86.jpg)




