Jak reklamować w Internecie usługi lokalne?

d8d782caf619eb797f1102da436211a4

Google jest najbardziej oczywistym i niemalże intuicyjnie używanym źródłem wiedzy na temat towarów i usług znajdujących się w pobliżu. Jako że smartfony mamy zawsze pod ręką, większość z nas nie zastanawia się, gdzie znaleźć sklep zoologiczny czy kancelarię notarialną, ale po prostu pyta o to wyszukiwarkę. Codziennie aż 60% użytkowników szuka w Google biznesów znajdujących się „po sąsiedzku”. Wniosek z tego jest jeden – reklama usług lokalnych jest obowiązkowa, niezależnie od skali biznesu, a najlepszą formą reklamy w wyszukiwarce jest pozycjonowanie lokalne. Dlaczego tak jest i jakie są realne korzyści, dowiesz się z artykułu.

Pozycjonowanie lokalne – jak to działa?

Pozycjonowanie lokalne (z ang. Local Search Engine Optimization) to optymalizacja stron pod wyszukiwarki internetowe na frazy związane z lokalizacją (ulica, miasto, dzielnica lub województwo). Pozwala wyświetlać Twoją stronę osobom zainteresowanym zakupami tu i teraz. Co ważne, odpowiednio zoptymalizowana strona będzie się wyświetlała użytkownikom, którzy wpiszą frazę „sklep spożywczy w pobliżu” lub nawet „sklep spożywczy” bez doprecyzowania lokalizacji. Pozycjonowanie lokalne to idealna forma reklamy dla restauracji, branży beauty, lekarzy, sklepów stacjonarnych, prawników, szkół.

Pozycjonowanie w Mapach Google

Uzupełnieniem dla pozycjonowania lokalnego jest pozycjonowanie w Mapach Google. Dzięki dobrze przygotowanej wizytówce w Google (utworzonej za pomocą konta w usłudze Google Moja Firma), potencjalni klienci łatwo odnajdą drogę do Twojego lokalu, dowiedzą się o godzinach otwarcia, zobaczą zdjęcia obiektu i produktów, a także poznają opinie klientów na temat oferowanych towarów lub usług. Zadbaj o wysoką jakość wizytówki, a użytkownicy z pewnością to docenią. Pozycjonowanie w Google Maps to widoczność na frazy lokalne i ogólne. Trzy najlepiej oceniane przez algorytm wizytówki wyświetlają się ponad wynikami płatnymi i bezpłatnymi, a to oznacza bardzo duże prawdopodobieństwo odwiedzin witryny.

Reklama w Internecie, która daje korzyści

Pozycjonowanie strony internetowej na rynku lokalnym oraz pozycjonowanie w Mapach Google mają sens, bo:

SEM, czyli bądź wszędzie, gdzie Twoi klienci

Pozycjonowanie sklepów internetowych oraz firm usługowych to bazowa forma promocji dla lokalnych biznesów, której nie można zaprzestać na żadnym etapie działalności. Ruch z organicznych wyników wyszukiwania zapewnia stały przypływ klientów przy niskim koszcie ich pozyskania. Jednocześnie z SEO warto wdrożyć dodatkowe narzędzia. SEM (z ang. Search Engine Marketing), czyli marketing internetowy w wyszukiwarkach, który obejmuje pozycjonowanie stron i kampanię Google Ads, jest najskuteczniejszą formą reklamy. Dzięki temu, że Google Ads jest najbardziej elastyczną formą reklamy, istnieje możliwość zaplanowania grupy docelowej, w której znajdują się tylko Twoi potencjalni klienci. To tak, jakby do sklepu z dekoracjami cukierniczymi wpuścić wyłącznie cukierników.

Agencja SEO sprawi, że dotrzesz do klientów

Rozpoznanie grupy docelowej oraz analiza nawyków internautów szukających firm takich, jak Twoja, wymaga narzędzi, znajomości specyfiki branży oraz doświadczenia marketingowego. Dlatego też firma zajmująca się reklamą w Internecie to najlepsze rozwiązanie, jeśli chodzi o skuteczny marketing internetowy. Agencja SEMPIRE zajmująca się reklamą w Google przygotuje strategię reklamy w oparciu o analizę strony, branży i oczekiwań. Warto zatem wybrać firmę z doświadczeniem, której specjaliści mogą pochwalić się sukcesami w zakresie skutecznego pozycjonowania lokalnego stron www.

Agencja SEO i SEM SEMPIRE

✅ Pozycjonowanie stron (SEO)

✅ Linki sponsorowane Google Ads

✅ Social Media Marketing

Wykorzystaj możliwości reklamy w Internecie ⭐

Bezpłatna analiza i doradztwo specjalistów

Zacznij zdobywać klientów!

https://www.sempire.pl/

Exit mobile version