Ósmoklasiści przystąpili w środę (25.05) do drugiego już egzaminu, tym razem z matematyki. Na rozwiązanie wszystkich zadań mieli 100 minut.
Ze względów pandemicznych oraz zdalnego nauczania, na egzaminie z matematyki uczniowie mogą uzyskać maksymalnie 25 punktów – to o 5 punktów mniej niż w latach ubiegłych.
A jak poszło uczniom z Sądecczyzny i jakie zadania znalazły się w arkuszu?
– Egzamin nie był trudny. Wydaje mi się, że większość dobrze go napisała. Zadania zamknięte były głównie z potęgami. Otwarte też były łatwe – kilometry na godzinę, obliczanie procentów – relacjonowała ósmoklasistka.
– Poszło mi dobrze. Był trochę podchwytliwy, ale zadania nie były tak trudne jak na egzaminach próbnych – mówiła jej koleżanka.
A w czwartek (26.05) o 9.00 ósmoklasistów czeka egzamin z języka angielskiego lub innych języków obcych nowożytnych.