Po tarninowych koralach, herbacie tarninowej, kubkach, koszulkach, przyszedł czas na…skarpetki. To właśnie ta część garderoby z logo tarnowskiej wieży ciśnień ma promować miasto.
Jak mówi Radiu RDN Małopolska dyrektor Tarnowskiego Centrum Informacji Marcin Pałach, nowa linia produktów z popularną w Tarnowie 'banią” to odpowiedź na propozycje mieszkańców.
– Pomysł się narodził tak naprawdę rok temu o tej porze, gdy wydaliśmy pierwszą linię gadżetów z maszkaronami i tarniną. Mieszkańcy Tarnowa pytali o 'banię”. Takie komentarze przewijały się też w social mediach. Zaczęliśmy rozmawiać i pani dyrektor wydziału komunikacji społecznej zadecydowała, że kolejna linia promocyjna oprócz tej tarninowej, która jest główną linią to będzie to linia 'baniowa”. 'Bania’ jest dość charakterystycznym elementem w panoramie Tarnowa. Dostajemy informację zarówno przez media społecznościowe jak i tutaj na miejscu, że jest to bardzo fajny pomysł.
'Baniowe” gadżety są już do nabycia stacjonarnie oraz przez stronę internetową Tarnowskiego Centrum Informacji.