O etyce reklamy będzie mowa w ramach Uniwersytetu Nauczania Społecznego. Wykłady odbędą się w Tarnowie i Nowym Sączu. Będzie także o roli symboliki chrześcijańskiej w reklamie.
Reklama to narzędzie, które może być dobrze lub źle użyte. Mózg statystycznego Europejczyka atakuje ok. 3 tys. reklam dziennie oraz tysiące niepotrzebnych wiadomości.
Wykłady na ten temat wygłosi ks. dr Andrzej Turek, były redaktor naczelny Tarnowskiego Gościa Niedzielnego i wykładowca na UPJPII.
Wykłady w ramach Uniwersytetu Nauczania Społecznego Jana Pawła II odbędą się we wtorek, 3 czerwca w auli przy sądeckiej bazylice św. Małgorzaty, a w Tarnowie w środę 4 czerwca w auli przy katedrze. Początek o godzinie 17.00.
Uniwersytet to inicjatywa Akcji Katolickiej Diecezji Tarnowskiej. Wstęp na wykłady jest wolny.