Mieszkańcy Dębicy i powiatu dębickiego mogą odetchnąć z ulgą. Od poniedziałku zostanie uruchomiony Punkt Obsługi Klienta Tauron.
Dotychczas każdy mieszkaniec, który chciał wyjaśnić osobiście np. problem z licznikiem, zmienić właściciela lub dopełnić formalności związane z przyłączem prądu, musiał korzystać z infolinii i podróżować do Tarnowa, o czym mówi starosta Piotr Chęciek.
– To długotrwała droga, aby przywracać funkcje powiatowi i miastu Dębica i w tym obszarze działania było także przywrócenie punktu obsługi. Było już blisko otwarcia w 2020 r., ale plany pokrzyżowała pandemia. Dotychczas ok. 200 tys. osób, żeby czegoś się dowiedzieć, musiało jechać poza Dębicę. Myślę, że ten punkt niweluje ten problem.
Jak przekonuje dyrektor ds. obsługi stacjonarnej Anna Zawuszczak, usprawni to obsługę szczególnie dla osób, które nie są w stanie podróżować tak daleko, do innego województwa.
– Klienci potrzebują kontaktu z konsultantem, szczególnie osoby starsze. Nie pozostawiliśmy ich jednak bez pomocy, działa infolinia. Jako Tauron obsługujemy stacjonarnie milion klientów, ale to tylko 7 % ze wszystkich: 90% to obsługa zdalna, a 2-3% korespondencyjnie.
Punkt obsługi klienta przy ul. Mościckiego w Dębicy będzie otwarty już od 26 czerwca.
Będzie czynny w poniedziałki, środy i piątki od 8:30 do 16:00. Wyjątkowo w najbliższy poniedziałek mieszkańcy mogą zgłaszać się od 10:00 do 18:00.