W ostatnim czasie można zaobserwować rosnącą świadomość konsumentów. Dotyczy to np. kwestii związanych z ekologią, składem kosmetyków oraz transparentnością działania firm kosmetycznych. Na tych aspektach swoją markę opiera skandynawska marka Hairlust. W ich ofercie można znaleźć naturalne kosmetyki, wegańskie suplementy diety oraz akcesoria do włosów. Co wiemy o tej zyskującej coraz większą popularność marce?
Większość osób zdaje sobie sprawę, że musimy zwracać większą uwagę na kwestie związane z ekologią. Zmiany klimatyczne powoli stają się faktem, co sprawia, że bardziej analizujemy swoje postępowanie i decyzje konsumenckie. Wiele osób docenia także moc natury i prostych, ale skutecznych składników pielęgnacyjnych. Jeśli te tematy są Ci bliskie, to zapoznaj się z marką Hairlust i działaniami, które podejmuje w trosce o środowisko i ludzi. Zobacz, co stoi za jej sukcesem!
Naturalne składniki
Surowce pochodzące z naturalnych źródeł uchodzą za bardziej wartościowe i skuteczne. Warto na to zwrócić uwagę kupując odżywkę czy naturalny peeling do skóry głowy. W kosmetykach Hairlust, w zdecydowanej większości wykorzystywane są naturalne składniki, posiadające certyfikaty produktów organicznych. Jest to np. dobrze znany certyfikat COSMOS Organic od Ecocert Greenlife Agency. Kupując produkt z takim oznaczeniem, masz pewność, że zawiera on minimum 95% składników pochodzenia naturalnego oraz co najmniej 95% olejów organicznych. Jednak troska o pozyskiwanie surowców nie ogranicza się jedynie do finalnego produktu. Dotyczy także wszystkich etapów produkcji i wpływu na planetę. Środowisko to także ludzie, na których życie wpływają działania związane z pozyskiwaniem i produkcją kosmetyków. Dotyczy to np. szacunku okazywanego pracownikom i poszanowania należnych im praw.
Certyfikowane produkty wegańskie
Niezwykle istotną kwestią jest także respektowanie praw zwierząt. Dlatego produkty Hairlust są wegańskie. Większość z nich uzyskała certyfikat The Vegan Society, który oznacza, że produkt nie zawiera substancji pochodzenia zwierzęcego. Niedopuszczalne są także składniki, przy których wytwarzaniu, prowadzone były testy na zwierzętach. Takie produkty nie mogą też przyczyniać się do krzywdy zwierząt. Dlatego certyfikowane produkty Hairlust są odpowiednie dla wegan i wszystkich, którzy troszczą się o los zwierząt.
Równowaga ekologiczna
Produkcja i dystrybucja kosmetyków wiąże się z kosztami środowiskowymi. Nie da się ich całkowicie uniknąć, jednak można pracować nad ograniczeniem takiego wpływu. W tym zakresie Hairlust podejmuje aktywne działania. Aby były one jak najskuteczniejsze, marka pracuje z Celami Zrównoważonego Rozwoju Narodów Zjednoczonych. W swoich działaniach skupia się głównie na odpowiedzialnej produkcji i konsumpcji, a także kwestiach związanych z czystą energią. Marka dokłada też starań, aby ograniczyć ilość produkowanych odpadów, szczególnie plastiku. Dlatego tak ważny jest dla niej recykling oraz upcykling, czyli nadawanie zużytym przedmiotom nowego życia. Troska o ochronę środowiska niewątpliwie jest jednym z filarów popularności skandynawskiej marki Hairlust.
Ograniczenie emisji CO2
Aby zneutralizować swój wpływ na klimat, marka Hairlust stara się podejmować odpowiedzialne i przemyślane decyzje. Angażuje się także w działania, które mają na celu zrównoważenie emisji CO2. Należą do nich różne projekty ekologiczne, dotyczące np. sadzenia drzew oraz wspierania NGO działających na rzecz klimatu, w różnych częściach świata. Dzięki temu stają się marką dążącą do neutralności klimatycznej.
Przejrzyste składy
W recepturach kosmetyków i suplementów Hairlust nie znajdziesz zbędnych dodatków. Są one zaprojektowane tak, aby ograniczyć ryzyko alergii. Produkty nie są wzbogacane sztucznymi zapachami i barwnikami, które mogą prowadzić do podrażnienia wrażliwej skóry. Szampony i kosmetyki do włosów są także wolne od SLS, siarczanów czy silikonów. Te kwestie są bardzo istotne dla świadomych konsumentów, którzy cenią sobie wysoką jakość i skuteczność kosmetyków oferowanych przez Hairlust.
Niezależne testy
Najważniejszym elementem sukcesu marki Hairlust jest skuteczność oferowanych przez nią produktów. Aby ją osiągnąć, są one testowane w niezależnych laboratoriach. Dzięki temu możesz mieć pewność, że kupujesz produkt stworzony z czystych i bezpiecznych surowców, który będzie spełniał obietnice producenta. Skuteczność potwierdzona w badaniach z pewnością zwiększa zaufanie, jakim darzą markę konsumenci.
Opinie klientów
Kolejnym aspektem stojącym za sukcesem Hairlust jest to, że słuchają tego, co mają do powiedzenia ich klienci. Marka otrzymuje ogromny, pozytywny feedback, jednak jest również otwarta na wszelkie sugestie i dialog. Opinie autentycznych użytkowników są jedną z przyczyn rosnącej popularności marki Hairlust.
Te wszystkie elementy sprawiają, że marka Hairlust jest uznawana za spójną, transparentną i autentyczną. Dzięki temu doceniają ją również najbardziej wymagający i świadomi konsumenci.