Każdy, kto prowadzi lokal gastronomiczny, doskonale wie, że lwia część generowanych zysków pochodzi ze sprzedaży napojów. Wielu właścicieli gastronomii mierzy się z problemem zbyt niskiej, niesatysfakcjonującej sprzedaży i szuka skutecznego rozwiązania. Producent napojów HMDrinks wyszedł naprzeciw tym, którym zależy na przynoszącym zyski serwowaniu napojów i przygotował ofertę, która zaskakuje swoją prostotą i efektywnością.
Napoje dla gastronomii na bazie syropu – tanie rozwiązanie
HMDrinks to marka syropów smakowych, dedykowanych dla gastronomii. Z ich pomocą można w szybki i prosty sposób przygotować smaczny, orzeźwiający napój. Wystarczy w odpowiedniej proporcji połączyć syrop z wodą. Koncentraty do napojów można kupić w czterech smakach: Cola, Lemoniada, Orange oraz Ice Tea. Producent napojów na bazie syropu postawił na klasykę smaku nie bez powodu. Wymienione cztery rodzaje napojów są wybierane przez klientów najchętniej, a ich popularność nie jest sezonowa. Bazowanie tylko na tych smakach zapewnia oczekiwaną, stałą rotację produktu.
Jakie są inne korzyści serwowania napojów na bazie syropu?
– Napoje dla gastronomii na bazie syropu są tańsze od tych gotowych, które kupujemy w hurtowni.
– Koncentrat do napojów jest bardzo wydajny i z jednego kartonu koncentratu można przygotować 37,5 litra napoju.
– Korzystając z syropu uzyskasz więcej miejsca w przestrzeni magazynowej i lodówce, gdyż jeden niewielki 5 litrowy karton to odpowiednik 75 butelek półlitrowych.
– Mniejsza ilość zużytych butelek to mniejsza ilość śmieci, a zatem rozwiązanie nie tylko tańsze, ale także
Dyspenser – udogodnienie czy konieczność?
Serwować napoje na bazie syropu można na dwa sposoby. Pierwszy sposób nie dość, że jest banalnie prosty, to jeszcze nie wymaga żadnych dodatkowych nakładów finansowych. Korzystając z tego rozwiązania wystarczy w słoju czy dzbanku wymieszać odpowiednią ilość syropu z wodą. Do napoju można dodać dowolne dodatki – pokrojone cytrusy, kostki lodu, świeżą miętę. Drugi sposób, choć równie łatwy w wykonaniu, wymaga zakupu specjalnego urządzenia. Czy inwestycja w dyspenser warta jest rozważenia? Zdecydowanie tak.
Dlaczego warto wyposażyć lokal w dyspenser do serwowania napojów dla gastronomii?
– Dystrybutor do napojów to proste w obsłudze urządzenie o nieskomplikowanych wymaganiach technicznych. Do montażu dystrybutora potrzeba jednie prądu o mocy 220 Volt, przyłącza bieżącej wody, butli z gazem CO2 oraz miejsca na ladzie lub szafce wolnostojącej.
– Dzięki wyposażeniu w filtr do wody, w system chłodzenia i butlę gazową dyspenser szybko przygotowuje orzeźwiający napój gazowany.
– Dyspenser HMDrinks jest wyposażony w 5 nalewaków, dzięki czemu może jednocześnie serwować nie tylko napoje w czterech smakach, ale także gazowaną/ niegazowaną wodę.
– Korzystanie z dyspensera zapewnia wygodę pracy i usprawnia ją, wpływając pozytywnie na szybkość obsługi klienta.
– Dzięki dyspenserowi bez problemu udaje się utrzymać upragniony porządek za barem.
– Dystrybutor gastronomiczny daje możliwość zaoferowania klientom Dolewki – atrakcyjnej formy promocji, w ramach której klient kupując napój ma możliwość uzupełniania swojego kubeczka tyle razy, ile ma ochotę się napić.
Dolewka czyli klucz do sukcesu
Zaproponowanie klientom Dolewki to najprostsza droga do zwiększenia ilości sprzedanych napojów i wygenerowania wyższych zysków. Klienci chętnie wybierają tę formę promocji z kilku względów – daje im poczucie otrzymania czegoś gratis, umożliwia skosztowanie kilku smaków napoju podczas jednej wizyty, przynosi skojarzenie z praktykami stosowanymi przez popularne sieci gastronomiczne i wpisuje się w panujące trendy. Wzbogacenie oferty o tę formę promocji lub o zestaw złożony z posiłku i napoju w formie Dolewki, pozwala w prosty i skuteczny sposób zwiększyć sprzedaż nie tylko napojów, ale także serwowanych dań. Nie tylko proste, ale także skuteczne. Wystarczy przyjrzeć się ofertom dużych sieci gastronomicznych. W ich menu Dolewka króluje od lat.
Idealne rozwiązanie dla każdej gastronomii
Serwowanie napojów na bazie koncentratów do napojów jest rozwiązaniem, które od lat praktykowane jest w gastronomii. Przynosi satysfakcjonujące zyski, pozwala ograniczać koszty, wpływa pozytywnie na kreowanie wizerunku lokalu jako miejsca nowoczesnego, przyjaznego, dbającego o ekologię. Jeszcze do niedawna oferowane konsumentom tylko największych sieci restauracyjnych , dziś – dzięki producentowi napojów HMDrinks – ma szansę znaleźć się w ofertach lokali o znacznie mniejszym zasięgu, działających lokalnie lub dopiero startujących. Warto je wziąć pod uwagę, zwłaszcza, gdy szukamy sprawdzonego sposobu na dochodowe serwowanie napojów.